Tuesday, September 20, 2011

kenapa !

hei pergi pergi pergi aku tanak kau lah please la tanak tanak . kau ni datang terlalu best kau pergi buat aku sengasara aku tanak kau perggiiiii !


haaa .  . apa apa ? ouh yang kat atas tu ? korang nak tau sangat err ? nak nak ? tanak pi main dekat KUBUR  kasar bahasa kan kan kan , hahahha . tau tu . okeyy dah dah nak dengar ketidak ? nak okey jom . terkisahlah satu cerita dimana bermula pengembaraan saya . pada suatu hari , saya berjalan di kaki bangunan saya terlihat jejaka sunting yang tengah buntingg ,, hahahah . okey games over .     saya elia natasha binti rasik menyukai jejaka yang bernama ........ tak boleh bagitahu :P . yelah aku suka kat dia tapi dia macam orang bodoh je tanak layan aku weh aku suka kau aku tau aku pernak kutok kau please forgives me iloveyou somuch tiap tiap hari aku tengok muka kau kat kelas heih . tapi takpa aku nak periksa nanti lepas periksa kita together together , hahaha .

No comments:

Post a Comment