Monday, February 6, 2012

KEHIDUPAN 2012

assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatu , hai guy lama tak update blog sebab saya sangat sibuk dengan 2012 . tahun yang memedihkan ini and too much homework yang tak putus-putus dan  bersyukur saya masih dapat membuka mata ditahun ini . kehidupan saya pada tahun ini sangat dan sangat bersemangat kerana padatahun depan kehadiran spm di dalam kehidupan saya . kata cikgu lim pheng eng tahun ini bukan tahun untuk kamu berbulan madu ye . tapiiiii.... ketakutan spm tu buat aku bertambah besemangat . tahun ini juga membuatkan aku bertambah stress kerena addmath dan akaun .

bab atas sudah habis buat bab lain pula

tahun ini jugak doa saya termakbul dan saya sudah memakai tudung . kalau hendak keluar mesti harus memakai tudungg . korang pulak ? ibu kata rambut kita hanya untuk suami kita sahaja bukan maksud saya ni gatal just bagitahu sahaja dan sorry kalau yang marah . maaf hujung kaki hingga ke hujung pusat , hahah .btw jangan stress stress . saya mengakhiri pembicaraan saya dengan waalaikummussalam :))

No comments:

Post a Comment