Monday, June 4, 2012

Hi there

Hello guy ,
Apa khabar ? sehat ke ndok ? saya alhamdulillah . semputtt sikit , Blog aku ni membosankan kan :) , hahha tahu tu . tak kesah lah yang penting aku suka luahkan perasaan aku dekat blog and then i read . Best bila baca balik . Merapuje kan . Facebook , Twitter make me feel bored . Ada laman sosial yang aku takda . heh semua aku ada cakap je apa yang aku takda. Ada pun still buatkan aku boring sebab ! sebab ramai orang add tapi tangan dorang taknak mesra , faham-fahamkan lah sendiri okey . Sedar tak sedar kejapan nak puasa . Memanglah lambat lagi tapi masa berjalan terlalu pantas . Kan Ibu dengan my sister kemain lagi beli baju sakan , hahah . Orang nak raya memang macam tu . hahah . okey habis disitu . Haritu pergi Kelantan okeylah beb Shopping murah2 promote Kelantan PERGILAH BELI KEROPOK LEKOR BANYAK2 , hahah .

No comments:

Post a Comment